#1 2013-03-13 16:47:28

AlakaM

Administrator

Zarejestrowany: 2013-03-13
Posty: 21
Punktów :   

Regulamin rozgrywek 4vs4

I - MECZE LIGOWE
1) Mecze rozgrywane są na stronie: http://haxball.com.
2) Pokoje meczów obowiązuje nazwa LIGA HaxBan bądź LD HaxBan zależnie od rodzaju ligi, jeżeli takowej nazwy nie ma wystarczy potwierdzić, że to liga, puchar HaxBan itp.
3) Ustawienia pokoju:
Boisko Big Easy, brak limitu goli, czas połowy 10 minut.
4) Pokoje musza być prywatne, bez możliwości wchodzenia osób publicznych.
5) Liczba miejsc w pokoju wynosi 10.
5a) Jest to opcjonalny wybór, jeżeli któryś z trenerów będzie potrzebował więcej slotów to musi on o tym zakomunikować trenera drużyny przeciwnej.
6) Po upłynięciu regulaminowych 20 minut gry, gdy wynik jest remisowy zostawiamy go w takim stanie.
7) Trenerzy i zawodnicy mają prawo rozegrania przed meczem 2 minutowej rozgrzewki w celu sprawdzenia płynności gry.
8) W czasie meczu obie strony są zobowiązane do nagrywania meczu. W razie braku nagrania albo niepełnej zawartości mecz nie będzie uznany(chyba, że sytuacja będzie wyjątkowa to o wyniku rozstrzygnie pomocnik/moderator). W niektórych przypadkach dozwolone jest dogranie brakującego fragmentu spotkania.
9) Na jeden mecz ligowy jest tydzień czasu.
9a) Terminy te są dostępne do jednej pełnej kolejki, są to jedyne terminy na rozegranie jednej kolejki tygodniowo.
10) Jeden mecz z dostępnych terminów będzie streamowany przez naszą telewizję, czyli w tygodniu 3 mecze drużyn z jednej kolejki.
10a) Każda drużyna przynajmniej 2 razy w sezonie będzie miała możliwość transmitowania przez telewizję HaxBan.tv meczy.
11) Każda drużyna ma możliwość użycia 2 razy w sezonie tzw. dzikiej karty, która umożliwia przesunięcie terminu meczu na inny z wymienionych powyżej. Kartę tą można zgłaszać najpóźniej dobę przed pierwotnym terminem - w innym przypadku nie będą one uznawane.
12) Mecze ligowe należy wstawić tego samego dnia, w którym został on rozegrany.
13) Za zwycięstwo przyznawane są 3 punkty, remis 1 pkt a za porażkę 0.
14) W przypadku problemów z meczem, gdy przykładowo drużyna przeciwna nie może zebrać składu na mecz można napisać apelacje o walkower jeżeli termin rozegrania spotkania upłynął.
15) Jeżeli obie drużyny nie zgłoszą zainteresowania meczem, po terminie zostanie im wpisany obustronny walkower.
16) Przy ustalaniu tabeli końcowej brane są (w kolejności jak poniżej):
punkty,
różnica goli,
zdobyte gole,
bezpośrednie starcie,
dodatkowy mecz rozstrzygający.



II - W TRAKCIE MECZU

1) Na boisku dozwolona ilość zawodników w drużynie wynosi 4 graczy.
2) Jeżeli host nie do końca odpowiada, istnieje możliwość zagrania jednej połowy na jednym hoście a drugą na innym hoście.
2a) W razie braku hosta można zgłosić się do forumowych hosterów z prośbą o postawienie pokoju na potrzeby meczu.
3) Przebywanie na widowni osób postronnych jest zabronione.
4) Maksymalna ilość zawodników na ławce jednej z drużyn wynosi 3(włącznie z trenerem).
5) Range administratora na roomie mogą mieć jedynie dwie osoby(trenerzy) oraz hoster.
5a) Trener może przekazać zawodnikowi swojej drużyny range administratora biorąc za niego pełną odpowiedzialność.
6) Przeprowadzanie zmian jest nieograniczone.
6a) Zmiany można dokonywać po strzelonym golu(trener wykonuje pauzę po czym następuje zmiana zawodników).
6b) Jeżeli trener chce dokonać zmiany w trakcie akcji, zawodnik którego chce zmienić musi dojść za pole swojej bramki i wtedy trener może go zmienić począwszy od zdjęcia zawodnika i wstawienia nowego.
7) Kompletne nieprzestrzeganie zasad fair-play będzie ostro karane punktami ujemnymi lub nawet wydaleniem z ligi i forum. Nikt nie mówi, że gdy rywal powie: "lag, oddajcie", to trzeba oddać. Jeżeli widać wyraźnego laga, to wtedy należy nie strzelać, lub po strzeleniu gola, oddać bramkę przeciwnikowi. Zasady fair-play tyczą się również innych rzeczy.
8) Zakazane jest nadmierne spamowanie na chacie podczas trwającego meczu(jedynie trener może przekazywać swoje uwagi zawodnikom swojej drużyny). Takie zachowania mogą być karane.
8a) Na roomie obowiązują podobne zasady jak na shoutboxie, bez przekleństw, wyzwisk itp. Chamskie zachowanie, może być karane poprzez wyrzucenie drużyny i zbanowanie graczy.
9) Zakazuje się używania wszelakich programów wspomagających. udowodnione używanie wspomagaczy będzie karane stałym banem bez możliwości powrotu.
10) O dodanie meczu do systemu odpowiedzialny jest gospodarz danego meczu.
11) Za negatywne zachowanie podczas meczu zawodnika może spotkać kara indywidualna, przykładowo zawieszeniem na jakąś ilość meczy.
12) W meczu nie mogą brać udziału zawodnicy posiadający dłuższego niż tygodniowego bana na forum.
12a) Zawodnicy nie posiadający ważnego kontraktu ze swoim klubem nie będą mogli brać udziału w oficjalnych meczach.
13) Jeśli w meczu wystąpi nieuprawniony zawodnik, przykładowo w drużynie A a drużyna B wygra takowy mecz to będzie on zaakceptowany przez inspektora a drużynę A czekać będzie surowa kara. W przypadku jednak wygrania meczu przez drużynę A z nieuprawnionym graczem, mecz ten nie będzie akceptowany i dodany do systemu. Jeśli wynik będzie remisowy, drużyna poszkodowana decyduje o dodaniu meczu, jeżeli nie wyraża zgody mecz trzeba powtórzyć.


III - KLUBY

1) Możliwa kara odjęcia punktów(na nowy lub obecny sezon), degradacja do niższej ligi a w krytycznych sytuacjach usunięcie klubu.
2) Jeżeli klub w ciągu sezonu odda 3 walkowery(obustronne i zwykłe) lub więcej jest przenoszony do LD i zastępowany przez inną drużynę.
3) Gdy klub się rozpadanie po 8 kolejce w miejsce wszystkich jego meczy będą wpisywane walkowery na korzyść przeciwnika.
4) Każdy klub w profilu musi mieć podany kontakt do trenera bądź asystenta.
5) Drużyna musi posiadać minimum 4 zawodników.
6) Po zakończeniu sezonu, stan konta drużyny nie może być minusowy. Inaczej drużynie grozi degradacja do niższej ligi.
7) Herby drużyn nie mogą być wulgarne, obraźliwe itp.



IV - ZASTĘPOWANIE DRUŻYN

1) Usuniętą drużynę z wyższej ligi zajmuje jej miejsce drużyna na dany moment najwyżej uplasowana(liczą się również mecze aktualne w systemie, które były już w systemie przed rozpadem teamu z wyższej ligi).
2) Jeśli drużyna ma taki sam bilans punktowy etc. wtedy wyboru dokonuje administracja.
3) Jeśli drużyna zamieniana jest na pozycji od 1-3. to drużyna zamieniająca przejmuje połowę punktów.
Jeśli drużyna zamieniana jest na pozycji od 4-8. to drużyna zamieniająca przejmuje 2/3 punktów.
Jeśli drużyna zamieniana jest na pozycji od 9-12. to drużyna zamieniająca przejmuje wszystkie punkty.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.081 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.streetartists.pun.pl www.demo.pun.pl www.prewencja.pun.pl www.janeausten.pun.pl www.bleach-gotei13.pun.pl